close

 

 

IG開張~歡迎大家來逛逛 :D

傳送門👉 https://www.instagram.com/niunest_music/

 

「既然是天註定,好好把握當下吧」


兩個人輕鬆愉快的談著愛

對這一切感到灑脫

反正是你的就是你的

 

一切都會好好的

讓我們誠實以對吧!

 

即使我們曾經受傷過

但我知道這不成問題

讓我們欣賞彼此

 

話說要跟我一起去兜兜風嗎(笑)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Bebe Rexha - Meant to Be (feat. Florida Georgia Line)

 

[Verse 1: Florida Georgia Line]

 

Baby, lay on back and relax

寶貝,悠閒又放鬆的

Kick your pretty feet up on my dash

用你漂漂的腳兒踢踢飛奔的我

No need to go​ nowhere fast, let's enjoy right here where we at

沒有必要走得太快,就讓我們在此時此地享受吧

 


[Pre-Chorus: Florida Georgia Line]

 

Who knows, where this road is supposed to lead?

我們都知道,這條道路將引領我們到哪兒?

We got nothing, but time

我們一無所獲,除了時間

As long as you're right here next to me, everything's gonna be alright

當你在我身旁時,一切都會安好的

 


[Chorus: Florida Georgia Line]

 

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果這是註定好的,一切將會如此,一切將會如此

Baby, just let it be

寶貝,就讓它去吧

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果這是註定好的,一切將會如此,一切將會如此

Baby, just let it be

寶貝,就讓它去吧

So won't you ride with me, ride with me?

所以你會跟我一塊兒兜風嗎? 跟我一塊兒兜風嗎?

See, where this thing goes

看,這所有的一切將會去向哪兒呢

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果這是註定好的, 一切將會如此,一切將會如此

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果這是天註定

 


[Verse 2: Bebe Rexha]

 

I don't mean to be so uptight

我不是故意這麼緊張的

But my heart's been hurt a couple times by a couple guys, that didn't treat me right

但我的內心被幾個傢伙傷害了幾次,這讓我並不好受

I ain't gon' lie, ain't gon' lie

我不說謊,絕不說謊

'Cause I'm tired of the fake love, show me, what you're made of

因為我厭倦了虛假的愛,讓我看看,你到底是怎麼樣的一個人

Boy, make me believe

寶貝,讓我相信吧!

 


[Pre-Chorus: Florida Georgia Line]

 

But hold up, girl, don't you know you're beautiful?

撐住吧,女孩,你不知道你是如此美麗嗎?

And it's easy to see

而這是顯而易見的

 


[Chorus: Bebe Rexha & Florida Georgia Line]

 

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果這是註定好的,一切將會如此,一切將會如此

Baby, just let it be

寶貝,就讓它去吧

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果這是註定好的,一切將會如此,一切將會如此

Baby, just let it be

寶貝,就讓它去吧

So won't you ride with me, ride with me?

所以你會跟我一塊兒兜風嗎? 跟我一塊兒兜風嗎?

See, where this thing goes

看,這所有的一切將會去向哪兒呢

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果這是註定好的, 一切將會如此,一切將會如此

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果這是天註定

 


[Post-Chorus: Bebe Rexha & Florida Georgia Line]

 

So c'mon, ride with me, ride with me

所以來吧, 跟我一塊兒兜風, 跟我一塊兒兜風吧!

See, where this thing goes

看,這所有的一切將會去向哪兒呢

So c'mon, ride with me, ride with me

所以來吧, 跟我一塊兒兜風, 跟我一塊兒兜風吧!

See, where this thing goes

看,這所有的一切將會去向哪兒呢

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果這是天註定

 


[Bridge: Bebe Rexha & Florida Georgia Line & Both]

 

Maybe we do

或許我們做...

Maybe we don't

或許我們不會...

Maybe we will

或許我們將...

Maybe we won't

或許我們將不會

 


[Chorus: Bebe Rexha & Florida Georgia Line]

 

But if it's meant to be, it'll be, it'll be

但是如果這是註定好的, 一切將會如此,一切將會如此

Baby, just let it be (take it, baby)

寶貝,就讓它去吧 (來吧,寶貝)

If it's meant to be, it'll be, it'll be (c'mon)

如果一切將會如此,一切將會如此, 一切將會如此 (來吧)

Baby, just let it be (let's go)

寶貝,就讓它去吧

So won't you ride with me, ride with me?

所以你會跟我一塊兒兜風嗎? 跟我一塊兒兜風嗎?

See, where this thing goes

看,這所有的一切將會去向哪兒呢

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果這是註定好的, 一切將會如此,一切將會如此

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果這是天註定

 

 

[Outro: Bebe Rexha & Florida Georgia Line & Both]

 

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果這是註定好的, 一切將會如此,一切將會如此

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果這是天註定

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果這是註定好的, 一切將會如此,一切將會如此

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果這是天註定

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

以上是牛皮的翻譯,還有對歌詞的一些小小心得,希望大家喜歡

 

如有錯誤請告訴我哦> < 也歡迎在下方留言交流^ ^

 

你的一個讚,對我有著很大的意義

謝謝你們的來訪以及閱讀 :)

牛皮的新家歡迎來坐坐https://niupibo.blogspot.tw/

 

arrow
arrow

    bob112220 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()